معرفی تجهیزات مناسب کشاورزی
نوشته شده توسط : tahere

کشاورزان هوشمند با استفاده از تجهیزات کشاورزی مدرن کشاورزی تازه وارد جامعه شدند. اما دسته دیگری نیز وجود دارند که درآمد خود را با روش های سنتی افزایش می دهند. به همین دلیل تولید محصول کمتری دارند. در نتیجه درآمد آنها شروع به کاهش می کند. در همین زمان ، کشاورز با کمک منابع مدرن و تجهیزات کشاورزی خودکار ، تولید محصول خود را با کشاورزی به روز افزایش می دهد. این کار سود خوبی به او می دهد که درآمدش را افزایش دهد. استفاده از این تجهیزات کشاورزی باعث افزایش تولید و سود کشاورزان می شود.

امروزه کشاورزانی که کشاورزی هوشمند انجام می دهند با استفاده از ابزارهای کشاورزی جدید ساخته شده با فناوری روز ، سود خوبی کسب می کنند که درآمد آنها را افزایش می دهد. شما نیز به یک کشاورز باهوش تبدیل می شوید و با استفاده از محصولات کشاورزی که نتایج بهتری در این تولیدات کشاورزی می دهد ، درآمد خود را افزایش می دهید. در این زمان شرکت ها قیمت محصولات خود را نیز کاهش داده اند تا به نفع کشاورزان باشد.

از آنجا که منبع این محصولات هندوستان است، واحد پولی روپیه در نظر گرفته شده است.

 

10 تجهیزات برتر کشاورزی برای کشاورزان

پمپ سمپاش 2 و 4 (سمپاش کشاورزی)

سمپاش های کشاورزی مورد استفاده در کارهای کشاورزی در پمپ های اسپری 2 و 4 زمانه در بازار موجود است. اینها با برخی ویژگی های خاص در بازار ارائه شده اند. با این کمک ، کشاورز می تواند به راحتی حشره کش ها و سموم را روی محصولات مزارع خود اسپری کند. جدا از این ، می توان از آنها برای تمیزی محیط نیز استفاده کرد.

در مورد قیمت ، سمپاش منبع تغذیه 2 زمانه Rajsan - 89-999 فقط با 8000 روپیه و Spearman 992 ، 2 ضربتی 8 ، 500 روپیه در دسترس است. در اوایل قیمت این سمپاش ها 500-700 روپیه بیشتر بود. بنابراین اکنون با خرید 500 تا 700 روپیه پس انداز می کنید.

 

حال بیایید در مورد 4 پمپ اسپری سکته مغزی صحبت کنیم ، این پمپ های با ظرفیت بالا هستند که ظرفیت دو برابر پمپ های اسپری 2 زمانه را دارند. راجسان - 89-1000 ، spar منبع تغذیه 4 زمانه اکنون به جای 11000 با قیمت 11،500 روپیه و منبع تغذیه Sparman-1000 با هزینه 12،000 با 110000 روپیه در بازار موجود است. بنابراین ، قیمت هر دو پمپ اسپری 2 و 4 زمانه (سمپاش های کشاورزی) به طور قابل توجهی کاهش یافته است ، که کشاورزان می توانند از آن استفاده کنند.

 

سمپاش کشاورزی با موتور قابل حمل

سمپاش مخصوص قابل حمل موتور دار در سمپاش های کشاورزی وسیله مهمی است. این همچنین یک سمپاش مفید است که در عملیات ضد عفونی کننده و بهداشتی استفاده می شود. شکل آن مانند یک موتور الکتریکی است. می توان آن را به راحتی در یک مکان کم قرار داد. این در دو دسته با بسیاری از ویژگی های جذاب راه اندازی شده است. این دارای یک سمپاش قابل حمل با موتور و دیگری سمپاش قابل حمل ضدعفونی کننده / بهداشتی موتور سمپاش است.

نرخ های مختلفی با توجه به ویژگی ها و ظرفیت خاص و شرکت آنها در بازار وجود دارد. در بین سمپاشهای قابل حمل موتور ، موتور Spreadman - PT-1025 هوندا که با 30 لوله FT موجود است ، قبلاً با قیمت 17000 روپیه در بازار عرضه می شد ، اما اکنون می توانید آن را با 160000 روپیه با تخفیف 500 روپیه دریافت کنید. قیمت 24000 روپیه بود. به طور مشابه ، موتور Spreadman - PT 4160 هوندا با یک سمپاش احتمالی که قبلاً 29000 روپیه در بازار قیمت داشت ، اکنون 28500 روپیه با تخفیف 500 روپیه دریافت خواهید کرد.

 سمپاش مینی

سمپاش کوچک این سمپاش ها به دلیل عملکرد دستی بسیار مفید برای کشاورزان کوچک هستند. نه موتور و نه برق. به همین دلیل ، هر کشاورز کوچک می تواند از آنها استفاده کند. انواع مختلفی از سمپاش مینی در بازار وجود دارد که در 1.2 لیتر تا 5 لیتر موجود است. کشاورز با توجه به کاربردی که دارد می تواند آن را از بازار با قیمت بسیار ارزان خریداری کند. شرکت های مختلف نرخ های خاص خود را به شرح زیر دارند.

 

این مینی لوازم یدکی 30 تا 100 روپیه برای شما فراهم می کند. در این میان ، Mohinder Mini Spar 1.2 Liter با قیمت Rs 120 ، Mohinder Mini Spar 3 Liter Rs 400 ، Spireman Mini Spar - 1.5 LTR Heavy Duty با قیمت 500 روپیه در دسترس است. Spearman Mini Spire 1.5 لیتری 200 روپیه ، Sparman Mini Spar 1 لیتری 150 روپیه ، Spearmanman mini spar 5 لیتری با قیمت 850 روپیه در دسترس خواهد بود.

 

4. پمپ واگن برقی

پمپ واگن برقی برای آن دسته از کشاورزان که زمین های زیادی برای کشت دارند ، مفیدتر است. در این روش می توان مواد ضد عفونی کننده را در مدت زمان کوتاهی سمپاشی کرد. این موجب صرفه جویی در کار و وقت کشاورزان و افزایش عملکرد و افزایش سود می شود.

 

این پمپ قطعاً گران است ، اما کیفیت و کاربرد آن قابل ذکر است. بهترین پمپ واگن برقی موجود در بازار. این یک پمپ اسپری قابل حمل و از نوع واگن برقی است. از جمله آنها Sparman-PT 200 Trolley Type 200 LTRable Spreader با موتور هوندا GX 80 است. این دستگاه با قیمت 45000 روپیه در بازار موجود است اما در حال حاضر این شرکت 5،000 روپیه آن را کاهش داده است. با این کار ، اکنون آن را فقط با مبلغ 40000 روپیه دریافت خواهید کرد. ماراتن دوم Sparman با GEC Motor - چرخ دستی بالقوه 200 لیتری چرخ دستی PT 200M با 35000 روپیه با تخفیف سه هزار در دسترس است.

 

سمپاش تریلر

سم پاش تریلر یا سمپاش تراکتور نصب شده است که برای نصب تریلر و تراکتور استفاده می شود. کشاورز باید این را با توجه به ضرورت و سهولت استفاده انتخاب کند. انواع مختلفی از سمپاش تراکتور در بازار موجود است که بسیار مفید است.

 

در این میان ، قیمت بازار پمپ 1000 لیتری Spreyman DIAPHRAGM پیش از این 1،70،000 روپیه بود که هم اکنون با قیمت 1،60،000 روپیه در دسترس شما خواهد بود. اگر آن را بخرید ، مستقیماً 10،000 دلار پس انداز می کنید. به همین ترتیب ، کلاهبرداری Sparman 1000 LTR که پیش از آن 65000 روپیه بود اکنون با 58000 روپیه در دسترس خواهد بود. Sparman 300 spass bass spire در اوایل 75 هزار بود ، اکنون با قیمت 70 هزار در دسترس خواهد بود. دیده می شود که در حال حاضر ، شرکت ها مدل های مدرنی را با کاهش چشمگیر قیمت ارائه می دهند که برادران کشاورز باید از این مزایا استفاده کنند.

 Harvester ترکیبی

ماشین برداشت کمباین

 از ترکیب کمباین برای فرآیند های کشاورزی مانند برداشت ، خرمن کوبی و پرورشی استفاده می شود. Combine Harvester بهترین دستگاهی است که برای برداشت انواع محصولات مانند جو ، گندم ، چاودار ، جو دوسر ، ذرت و موارد دیگر از آن استفاده می شود. برای افزایش فعالیت های کشاورزی ، کمباین یک گزینه مناسب برای شماست. قیمت کمباین جان دیر 8،449 روپیه است که هم اکنون با قیمت 6،727 روپیه در دسترس شما خواهد بود. اگر آن را بخرید ، به طور مستقیم 1722 روپیه پس انداز می کنید. برای تجهیزات کشاورزی خود بهترین تجهیزات کشاورزی را به عنوان Harvester پیدا کنید.

 

 زراعت کننده یا کولتیواتور

زراعت کننده

کولتیواتور یکی از ضروری ترین ماشین های کشاورزی است که برای فعالیت های خاکورزی مورد استفاده قرار می گیرد. این قدیمی ترین دستگاه کشاورزی است که سالها مورد استفاده قرار گرفته است. برای هم زدن یا شل شدن خاک یا از بین بردن علف های هرز و ایجاد زهکشی استفاده می شود. کولتیواتور توسط پیوست تراکتور یا خودران استفاده می شود. قیمت کولتیواتور ماهیندرا با 9 تایر 14999 روپیه و کولتیواتور قیمت با 11 تایین 17999 روپیه است. اختلاف قیمت 9 تاین و 11 تاین 3000 است.

 مته بذر روتو

مته Roto Seed Drill یکی از ماشین های محبوب برای کشاورزی است که با ترکیب Rotary Tiller و Seed Drill ساخته می شود. تقریباً در سرتاسر هند به منظور کاشت بذر گندم ، جو ، بذر چمن استفاده می شود. کار با این ماشین کشاورزی آسان است و هزینه های تعمیر و نگهداری کمتری نیز به همراه دارد. این یک سیستم عامل آسان برای تغییر انواع دانه با اتلاف کمتر بذر است. این دستگاه از نظر اقتصادی مناسب است بنابراین هر کشاورز قادر است این بودجه را با بودجه هدفمند خود خریداری کند. این بهترین تجهیزات کشاورزی برای کشاورزان است.

 

 پخش کننده کود

پخش کننده کود

کود دنده Spreader دستگاهی است که برای مصارف کشاورزی استفاده می شود. در اهداف کشاورزی ، کار اصلی آن توزیع کود در یک مزرعه مانند نوعی کود است. این موتور روی موتور خودش کار نمی کند اما پشت تراکتور یدک می کشد. این ماشین کشاورزی گران نیست ، با قیمت مناسب در دسترس است بنابراین هر کشاورز می تواند آن را به روشی آسان خریداری کند. در محدوده قیمت ، این فناوری کشاورزی می تواند در بودجه هر کشاورز تنظیم شود زیرا نرخ آن ارزان تر است.

 

پنجه روتاری

 Rotary Tiller Rotary Tiller یک ماشین کشاورزی مهم برای انجام کلیه فعالیت های کشاورزی است و استفاده از این کشاورز به راحتی می تواند فعالیت های کشاورزی آنها را افزایش دهد ساده ترین راه است. دارای تین های منحنی است که به یک شافت چرخان متصل می شوند تا خاک را حفر کرده و برای انجام کاشت آماده کنند. این دستگاه از نظر بودجه مقرون به صرفه است بنابراین امکان استفاده از این دستگاه در کشاورزی وجود ندارد. خرید یک روتاری تیلر کاملاً راحت است ، به دلیل قیمت پایین آن. همه کشاورزان می توانند این دستگاه را در ردیف بودجه مطلوب خود خریداری کنند. در اینجا ما 10 تجهیزات برتر کشاورزی را ارائه می دهیم.

 





:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: